Yaşım 36 Ağustos ayında 37 olacağım. Bir oglum var 7 yaşında. Beni aşırı zorladı ki hala da zorluyor. Aşırı ilgi ister, hala benle uyur, anne babaya yapisiktir bizden zevk alır lakin biz çok yiprandik bu süreçte. Asla ikinciyi düşünmedim. İlki kız olsaydı belki ardı ardına dogardım ama erkek çocuğu zor açıkçası çok korktum derken ikinciye hamile kaldım. Oğlum bir kardeş çok istiyordu. Mart ayında doğacak nasipse… Ben art arda doğurma taraftarı değilim. Şimdi biri büyüdü diğeri ile daha rahat ilgilenebilecegim. 3.yü ise asla yapmam. Kızım olmamasına rağmen yapmam. İkinciye de yap kız olur dediler olmadı. Oğlum çok mutlu orası ayrı bir konu ama yok doğur erkek olur kız olur diyenlere güvenerek yapmamak gerekir. Üçüncüyü o ihtimal ile doguruyorsan tersine hazırlıklı ol. O psikolojiyi kaldırabilecek misin? Artı bence annenin psikolojik sağlığı çok önemli. Evet kendime güveniyorum. Uykusuzluğa hazırım. Enerjim var diyorsan yap elbette. Kızların var destek olabilirler. Bu arada kırk yaşında hamile kalan da var. Ben bu b.ktan dunyaya artık üçüncüyü getiremem ve psikolojim de buna izin vermez. Altını ciziyorum. Kız anneleri şanslı ve daha rahat bence. On tane de dogursunlar. :) Kolay gelsin. :)