NobleMom Yaşıyorsun emin ol gayette güzel dolu dolu geçiyor tabiki zorlukları var yok değil ama varlıkları herşeyden daha güzel 4. Bebeği hiç düşünmezdim korunduğum halde Allah nasip etti ilk zamanale nasıl yapacam kaygısı vardı ama 12 günüm kaldı ve heyecanla bekliyorum 9-4-2 yaşlarında çocuklarım onlar bile sabırsızlıkla kardeşlerini bekliyor🥰