21rose21 Kız olur, erkek olur düşüncesiyle çocuk mu yapılır bu ne saçma bir yorum! Kız erkek farketmez evlat evlattır ayrıca ikisinin de ayrı ayrı zorlukları var kolaylıkları var. Saksıda çiçek yetiştirmiyoruz elbette zor olacak. Bu birazda yetiştirmeyle ilgili. İki tane büyütmüşüm. Kendime güvenmiyor olsam bu soruyu sormam zaten. Ve anladığım kadarıyla korunma ile ilgili pek bir bilginizde yok. Bu konuda neden yalan söylensin. Kimsenin aklına korunurken hamile olabileceği gelmez ve öğrendiğindi iş işten geçmiş olur. Ya aldırcaksın ya doğurcaksın başka seçenek var mı sizce? Yorum yaparken volümünüzü biraz düşürün. Çok sivri konuşuyorsunuz bu rahatsız edici..