NobleMom yaşım 33 ,cocuk defterini kaaottim diye dusunuyordum cunku son gebeligim bayagi sikintili gecmisti basindan sonuna kadar derken kucugum daha yeni 2 yas oldu bu ay ve gebeligim de 19 haftalik oldu bile . Ben de dusununce cok korkuyorum nasil yetecem nasil basa cikacam diye ama sanirim dusunmeyi biraktim artik o an geldiginde dusunecem artik ,2 cocukla basa cikmayi ogrendiysem 3 cocukla da yaparim sanirim sadece kucuk kizima tuvalet egitimi vermek gozumde buyuyor ona da insallah mayis ayinda baslayacam 🤣