Mom72626 bana da herkes erkek dedı sadece kaynanam ve ben kız dedık ben oyle hıssettım. Yoldan gecen teyze bıle erkek olcak dıyodu fenalık geldı artık. Bızımde kızımız olcak. Benmle bır arkadasm onunda kız ve teyzemn torunuda kız. D yanı bence bu cınsıyet senesı yok 😁 burda da dogum yapıp yazanlar hep erkek veya hep kız degıl mesela ona dıkkat ettım