Mom72626 banada herkes erkek diyor ben ve eşim kız çok istiyoruz tabi herşey Allah'tan sağlıklı olsun da erkek kız sonuçta evladımız ama başta kız olacak diyordum da çevre erkek diye diye bende artık oğlum olacak diyorum yani kız haberi almaya kendimi alistirmiyim diyorum bide eşimin tarafı da hep erkek kız çok çok az kaynimin da oğlu olunca bende çok ümitlenmiyim dedim. Ama inşallah Rabbim de aynı sevinci yaşatır bize ve isteyen herkese az kaldı 2 haftaya bende gidip ogrenicem 🤗❤️❤️