babymomm SARAMAZE19 Allah yardımcın olsun şükürler olsun ki eşim şimdiden kızına aşık 🙏🏼 Rabbim eşinin kalbine de merhamet versin 🙏🏼
Caqlasu Mom72626 Bende hep rüyamda kız bebek ve çocuk gördüm. Anlamına baktım hep erkek olacağı çıkıyordu. Ama kızımız olacak 🌸👶🐣💃
Mom72626 SARAMAZE19 ahh kıyamam ya allah sabır versin belki doğduğunda değişir yani bence hisseder kızlar babalara daha çok düşkün oluyor ya 🙄
Symgmnr Bana da herkes erkek diyordu aslında rüyamda 3 kere kızım olduğunu gördümve öyle hissediyordum. 12. Haftada erkeğe benziyor 14. Haftada kıza ve son olacak 16da yüksek ihtimal erkek dendi. Ben de hala kabullenemedim ayrıntılıdan sonra ancak ismiyle seveceğim :)) sağlıklıca gelsinler inşallah 🙏