saziment _Medine allah yardımcımız olsun bacım hiç kolay değil bu süreç 😅😅 bebişleri kucağımıza aldığımızda unuturuz ama zor yani
Alya05 _Medine hahaha buna inanmayan ben ama kızım baya saçlı doğdu midem boğazıma kadar yanıyordu cayır cayır
aryadeniz25 _Medine mide yanmalarında oturup ağlıyordum artık. Ama kızım kel doğdu 😁😁 kafasının arka kısmında biraz saçı vardı sadece
bsrelif -Ciğer yersen çocuğun ciğer şeklinde beni olur -Manevi anlamı olan ensede gül ile doğarsa birçok rivayeti var -Ayva yiyip yanağına çukur yaparsan bebeğin gamzeli doğar
Zehrailly _Medine Mide yanmasıyla gram alakası yok oğlum direkt kel doğdu ben ise mide yanmasından günde 3-4 rennie çiğniyordum en az yine de nefes alamıyordum.
Zeyneplemutluluk _Medine 6-7 aylık başlamıştı kızımda bana da saçlı olacak dediler kızımda saçlı doğmuştu. Şimdi 4 aylık hamileyim cinsiyetimiz belli değil ama şu son günler mide yanması yaşıyorum bu kez erkenden başladı. Normalde mide sorunum hiç yoktur
selma128 Benimde mide yanmam bu ara var 19 haftadayiz ve nedense midem yandiginda bebis cok kıpırdanıyor
Mege_Adanisa _Medine oğlum da hiç midem yanmadı öyle böyle değil maşallah gür saçlı doğdu şimdi kızçeme hamileyim çok nadir mide yanması yaşıyorum bakalım ne olacak 😂
minikcivciv89 sevilay2677 benimde hiç olmadı mide yanmam şu anda 34+2 yim toplasan 3 4 kere anca olmustur boğazımda oluyor acı yanma oda gastritten dolayı sanırım inşallah kızım saçlı olur tokalar boşa gitmez🤣🤣
sevilay2677 minikcivciv89 inşallah inşallah 💕benim de kızdı kel olursa falan diye bi düşünmedim değil😂
merve_tp Gizli gizli bir şey yersen cocukta doğum lekesi çıkar deniyor :) ki bende de kardeşimde de var🤣 annem armut yemiş gizli gizli bacağını kaşımış, kardeşimde de gizli gizli göğüsüne parfüm sıkmış🤣
minikcivciv89 sevilay2677 açıkçası bende düşünüyorum acaba kelmi diye sırf toka için 😄🤣🤣 gerçi şimdi saçsız bebek tokalari varda yinede yazık iki tele takıyorlar canı acıyordur bebeklerin diye düşünüyorum saçı olsa bile herhalde ilk aylar bandana kullanırım diğerleri acitabilir 🫶🏻😄