nazliiaytac _Medine ben bacım bir kızım oldu saçları erkek saçı gibiydi simsiyah dik havadaydı bidemiğdem hep yandı bana da öyle dediler inanmamıştım😂
Mrh16 _Medine benim ilk kızımda hiç öyle şikayetim olmadı ama çok sacliydi bundada ara ara gece yanmalarim oluyo bakalım nasip😅
btl194 _Medine benim de öyle sorunum vardı aman yarabbim işkence gibi geliyordu. her gören de saçlı olacak diyordu bende bebek sanki midemde de saçı rahatsız edecek derdim.evet bebek doğdu bildiğin peruklu doğdu 😁
saziment _Medine benimde midem çok yanıyor daha 9 haftalık hamileyim birde ama mide yanmasının saçla alakası yokmuş bacım 😅😅
_Medine saziment hayırlısı olsun bacım son aylardayim geceleri falan geçmiyor ejderha gibi alev püskürtcem😅😅😅
aselinannesi38_ _Medine kızımda 7. Aya kadar çekim bunda hala çekiyorum dediler saçlı olacak kızım kel gibi doğdu 😅😅😅
ikiprensesannesi___ _Medine benim oğlum maşallah simsiyah gür saçlı doğdu felaket mide yanması çektim doğum anına kadar da devam ediyordu tabi ne kadar alakalı bilmiyorum
saziment _Medine allah yardımcımız olsun bacım hiç kolay değil bu süreç 😅😅 bebişleri kucağımıza aldığımızda unuturuz ama zor yani