bsrbrkysr184_ _Medine bunun bilimsel olarak doğru olabileceğini söylediler bir doktor açıklama yaptı bir hormon varmış o hormon yükselince miğde bulantısı oluyormuş 😅 o hormonda çocuğun saçı çıkarken yükseliyormus 😀 Nasıl yazdm bende anlamadım 🤣
minikcivciv89 sevilay2677 açıkçası bende düşünüyorum acaba kelmi diye sırf toka için 😄🤣🤣 gerçi şimdi saçsız bebek tokalari varda yinede yazık iki tele takıyorlar canı acıyordur bebeklerin diye düşünüyorum saçı olsa bile herhalde ilk aylar bandana kullanırım diğerleri acitabilir 🫶🏻😄
sevilay2677 minikcivciv89 bandana çok yakışıyor zaten kullan kullanabildiğin kadar çünkü büyüyünce olmuyor tokayı sürekli kullanacaksın zaten 💕
eslem2121 _Medine bnmki yanmaktan helak oldum kızm kel doğdu oğlumda da çok fazla yaşamadım ama oğlum saçlı doğdu
Civcivimmmmm _Medine kızım henüz 1 aylıkken midem yanıyordu ve sonuç keltoş bi kızım oldu 😂 bu bebeğim henüz 8.5 haftalık bunda da yanma var bakalım bu nasıl olacak. O değil de ben ayva yerken yanaklarıma bastırdım bakalım gamzeli olacak mı 🤣
hilalsude 10+3 haftalık hamileyim mide yanması bulanması yok mide bulanırsa kız bulanmazsa erkek diyorlar sizce 😅
zuloss _Medine ay hiç alakası yok ben ilk gebeliğimde öyle kötüydüm ki şurupla geziyordum kızın çok saçlı dediler bir doğdu kel üç yaşında hala saçı doğru düzgün yok 😀 şimdi yine yanıyor ama saçtan olmadığı kesin 😂