Yani bu çok kişisel değil mi arkadaşlar birine direk tut , tutma demek dogru değil doktorunuz ne dediyse söylenir de doktor bile kolay kolay tut, tutma direk demiyor . Benim doktorum tut veya tutma diyemem sana bağlı dedi. Bende 1. Trimester çok yeni ama denemek istedim. Yani evhamlı olanlarin evhami artar biraz dikkat etmek gerektiğini düşünüyorum. Fıkhen zaten serbest tutmamak ama yönlendiren cümleler uygun değil gibi.