kubrasaglamm 7+4 teyim oruç tutup tutmama konusunda çok kararsızdım , ilk gün denemek istedim baktım çok zorluyor tutmayacağım ya da aralıklı tutacağım, Allah yardımcımız olsun ve şimdiden herkesin orucunu iftarını kabul etsin her şey Allahtan :)
yeliz1923 kubrasaglamm Bende 9 haftalığım troit vitamin ilacı kullanıyorum çok zorluyor tutamıyorum 🥲
bibusra kubrasaglamm senin bide ilk aylar bebek tam o zaman gelişiyor beyni kasları organları bence daha sonra kaza yap senin ve bebeğin sağlığı için daha sonra tutarsın illaki kedini zora sokma
zuloss kubrasaglamm bende ilk gebeliğimde tutmuştum iki gün tutamamıştım suan 24 haftalık gebeyim. Tuttum ama zorlanırsam kefaretini verip sonra tutacağım
yahnilikeskek kubrasaglamm bende 14 haftalık oldum çok şükür. Doktoruma sordum tutma demişti. Bende ilk gün olunca tutmak istedim. Baş dönmesi fln olmaya başladı. Olmazsa 2 gün tutup 1 gün tutmayacağım. Bide aşırı susama oldu. 🤨
kubrasaglamm yeliz1923 sonrasında kaza edersin sıkma canını, herkesin hamileliği bir olmuyor o yüzden kimseyle de kıyaslama derim, önemli olan bebişlerimizin ve bizlerin sağlığı rabbim kolaylaştırsın zorlaştırmasın inşallah
bibusra Bede 30 haftamdayım çok acıkıyorum son aylara yaklaştım diye tutmuyorum çok istiyorum ama bebeğime kıyamıyorum artık daha sonra kaza yapıcam borcumu vericem inşallah öyle yapan da çok
betegemenbur bibusra ben de bugün 30 haftalık oldum doktorum 28. Haftadan sonra tutturmuyorum kazaya bırak demişti 🥹 ben de çok acıkıyorum azıcık bir şeyler yemediğimde hemen tansiyonum düşüyor bayılacak gibi oluyorum
HavvaNurdemirci bibusra yanbende 31 haftalik hamileyim bu gun deneyim kendimi dedim 1 günlük bosey olurmu acaba
kubrasaglamm bibusra bakalım gün sonunda ne halde olacağım ona göre tutup tutmamaya karar vereceğim, şuanlık iyi gidiyor şükür, ara ara tutmayı düşünüyorum elimden geldiğince tutabileyim sonrası Allah Kerim
Canncan selam kızlar 🌸 bende doktoruma sordum maalesef izin vermedi tutunma evresi kazalarsın dedi. Bende kefaretini ödeyeceğim nasip ilk defa tutamadan bir ramazan olcak 31 yaşındayım tuhafım ağladım bile 🫢🥹
ments Canncan Benimde ilk hamile orucum. Garib ve mahzun hissediyorum. Her şey Allah’tan, namazlarımında sadece farzını kılmaya gayret ediyorum. Eşimle sahur yaptım ama şu an midem gurul gurul. Doktor önermiyorum dedi orucu. Deneyeyim dedim bakalım.🥹🤲🏻sıkmayın canınızı Allah bizleri böyle yarattı, taşıyamacağımız yükü yüklemez hiç. Ömrümüz yeterse telafi ederiz.
elaefem Canncan sağlıklıysanız kefaret olmuyor yani para ödemek olmuyor sonrasında kaza yapmanız gerekiyor bi hocaya felan sorun isterseniz.
birthecene ments kazası var kefareti var tutmamalısınız bebeğiniz için zaten emzirenlere ve hamilelere önerilmiyor
nmtcrkk Bende 16 haftalık hamileyim tuttum bugün ama Bebek olumsuz etkilenir mi diye biraz endişeleniyorum
kubrasaglamm yahnilikeskek bende aralıklı tutmayı düşünüyorum bakalım nasıl olur gün sonu değerlendirme yapacağım kendi kendime
minnakannesi123 kubrasaglamm bende7+1 deyim uyanır uyanmaz istifra ediyorum çok zor tutamiyacam sabahtan beri beş defa istifra ettim Rabbim nasıp ederse doğumdan sonra tutucam
selma128 Yatmadan 1 litre rahat ictim gece de icmistim bebis icin suan su icmeye gidip geri geliyorum🥹 vucudumdada su tutamiyorm hemen lavaboya gidiyorum napcam ya aksam iki litre kesin icmem lazm zaten bu susuzlukla damacanayi bosaltirim gibi geliyor