htcbyrmblc jalepone bende 32 haftalığım tutuyorum zorlanmadm çok şükür ama aralıklı tutacağım ve iftar sahur arası sağlam beslenme önemli 🌸 Allah yardımcımiz olsun
jalepone htcbyrmblc amin inşallah bende 5.30 da yaptım sahurumu yumurtamı tam tahıllı ekmek arası kaşarlı tostumu peynirimi yedim bol su içtim o yüzden rahatım hala acıkmadım Allah’a şükür sahuru geç yapınca kolay oluyor tutması bence
htcbyrmblc jalepone evet canm ilk gün olmasına rağmen bende zorlanmadım umarım sorunsuz atlatirizz her bünye farklı tabi 🌸
ilknurez Merhaba ben de 19 + 1 haftalı oruç tutuyorum şimdilik bir sıkıntım yok tek endişem çocuk için bir risk oluşur mu yoksa ben gayet iyiyim
ahu301 kubrasaglamm 26 haftalık olduk, bugün tuttum, bir deneyeyim dedim, kızım her günden daha hareketli, kıpır kıpır hiç durmuyor, neden acaba, hareketli olması aslında iyi bişey
jalepone htcbyrmblc şükür atlattım ama yarın tutmayacagım ya bu gün bir doktor arkadaşla oturdum sakın tutma dedi korkutuyorlar ara vereceğim iki gün sonra tutarım yine
gelgulcoskun 29+4 günlüğüz biz de, bugün denemek için tuttum, maşşallah benim bebeğim de gün içinde çok hareketliydi
minnakannesi123 nazende17 oğlum ve kizimdada aynıydı sadece oglumda çok üşüyorken sırt ağrım vardı kızımda sancım ve hararetim vardı ama her ucundede bulantı kusma aşırı var 🥺
bibusra HavvaNurdemirci herkesin kendi tercihi tabi ama ben kendimce kazasını yapmaya karar verdim daha sonra bebeğim önceliğim zaten bi günahı yok ki daha sonra kaza yaparsın böyle yapan çok var şuan bizim en az 3 litre su içmemiz lazım ve kan ilacı vitamin kullanıyorum 1 gün tutmakla birşey olmaz tabi ama ilaçlar önemli özellikle kan ilacı kan çok önemli doktorum bana doğumdan sonra bile kullancaksın dedi sonuçta 40 gün kanama olacak kilo kilo kan gidicek ekstra kan iğnesi bile aldım depolar için bebek senin kanınla besleniyor tercih senin ama mutlaka tutmucaksan daha sonra kazasını tut 11 ay içinde ben 10 yaşımdan beri tutuyorum regl kazalarını bile tuttum ilk defa tutmuyorum
bibusra busra34__ aynı fikirdeyim bende sonra kaza yapıcam bizim bol bol su tüketmemiz lazım son ay da ödem şişlik yapıyor vücut ve ilaç kullanıyoruz doktor a sormadım bile kendim tutmuyorum günahı yok ki daha sonra kaza yapıcam sonuçta borcumu vericem
nuurrrr Benimde 6+4 haftalık iki gündür tutuyorum bir sıkıntım yok zaten mide bulantım için ilaç kullanıyorum çok sıkıntı olmuyor. Sadece iftar sonrasında da mide bulantısından çok su içemiyorum bebek için biraz endişe ediyorum bir problem olursa bırakırım ama şuan iyiyim çok şükür
ments nuurrrr sosyal medyada bir doktoru dinledim , 25 hafta ve sonrasına önermiyoruz dedi. Kendi doktorum da dedi önermiyorum diye ,32 olduk biz elhamdülillah. Allah’ın izniyle telafi ederiz.
yahnilikeskek kubrasaglamm sanırım tutamıycm çünkü iftardan sonra çarpıntım başladı nabzım 120-130 oldu. Ateş halsizlik oldu. Aşırı mide bulantısı başladı. Eşim halimi görünce korktu. Normalde kendini iyi hissediyorsan tutmalısın derdi hep. Adamcağız beni görünce yok tutma bence demeye başladı. Sanırım insülin düşüyor sonra yiyince biranda yükseliyor. Bebeğinde insülin düşüyor diyordu bi doktor. Cenabı Hak tutmayıp kaza etme konusunda ruhsat vermiş zaten. Bir kaç gün sonra bidaha deneyeceğim olmadı mecbur kaza hapcm