eylln_annesi Ekim’de 4 yaşına girdi oğlum 10 haftalık hamileyim bende . En çok o istiyor kardesi olsun diye . Bide biz tayinciyiz doğuya. Eş gider mi ? , il , ilçe , neresi olur bilinmez ama , Allah yardım eder inşallah. Oğlum bize şansla , ugurla , bereketle geldi. Umarım bu bebeğimde öyle olur . Yeteriz inşallah, öyle düşünme. Hem artık çocuklar 7 yaşında başlamıyor mu okula , halloluuur. Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😊