eylln_annesi sema3346 evet alışsalar bizim için iyi aslında öğleye kadar rahat oluruz sonra yorulur uyurlar bebekle ilgilenmeye vakit kalır
Mrh16 prettywomans rabbim sağ salim evlatlarınıza kavuşmayı nasip etsin inşallah sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza Rabbim şifa versin biz ve bizim gibi şifa bekleyen tüm gebelere🤲
1tucee eylln_annesi böyle düşünmeleriniz gayet normal benim çocuğum olmamasına rağmen düşünüyorum herşeyi olduğunda siz düşünün ama Allah bir şekilde kolaylığını veriyor verirde inşallah iyi süreç geçirirsiniz şimdiden sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻☺️🌸
Zeyneplemutluluk eylln_annesi 3 buçuk yaşında kızım 4 aylık hamileyim bende nasıl yeteceğim diye düşünüyorum kızım ilgiyi seven hareketli enerjik biri kardeşi olunca ona eskisi gibi ilgili olamaktan korkuyorum üzülüyorum
jdndbbshbs eylln_annesi İnan bende öyleyim istedim ama şimdi de bir boşluğa düştüm ya emin olamadim kendimden oğlum 6 yaşına girecek benimde
aselimdurum m_e_e 2 gün önce gitmiştim doktora %80 kız dedi 2 hafta sonra gel kesinleştirelim dedi kızım kız kardeşi olsun çok istiyor önceliğimiz tabi sağlıklı olması ama tercimiz kızdan yana :)
2cock eylln_annesi bence bu ikinci cocuga hamile klan her kadinin problemi bnde 11 haftalk hamileym kizim 3 yasina girick acaip korkuyorum daha kucik oda bakima muhtac ilk ogrendigimde nefesm kesildi resmen oda istiyerek yapmamiza ragmen
eylln_annesi 2cock al benden de o kadar sanki isteyerek yapmamışım yıllarca düşünmemişim gibi öğrendiğimde şok oldum kabullenemedim
m_e_e aselimdurum benim de oğlum erkek olmasını çok istiyor bu hafta içi fetal DNA testi yapmayı planlıyoruz bakalım güzel haberlerle birlikte cinsiyeti de öğreniriz hayırlısıyla,sizin cinsiyet kesin belli olunca haber verin olur mu merak ederim☺️
eylln_annesi 2cock ben 7+4 deyim daha yeni yani bir kere doktora gittim kese görünmedi karından bakıldı inşallah bu hafta içi tekrar gidicem belirsizlikte beni bunaltıyor karmakarışığım inşallah geçer bugünler
m_e_e aselimdurum hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏 bizde bekleyiş sürüyor oğlum kardeşi erkek olacak diye düşünüp çok heyecanlı hayırlısı bakalım☺️
2_kezmom eylln_annesi kaderimiz aynı😅 4,5 yaşında oğlum var 4 haftalık hamileyim tam zamanı diye düşünüyorum ben çok rahatım şimdilik canını hiç sıkma zamanlamamız mükemmel bence ♥️
eylln_annesi 2_kezmom haklısın canım biraz daha geç olsa 1. Sınıfa denk gelecekti inşallah böyle daha rahat olacak sağlıkla gelsin bebişlerimiz 😍