Bir kızım var 4,5 yaşında 6 haftalık hamileyim İsteyerek oldu ama ne bileyim sanki ben hiç hazır değilmişim gibi yaş farkı açılmasın yaşım daha fazla ilerlemeden bir kardeşi olsun istedim kızımın ama çok korkuyorum her gün zorlandıkça ağlıyorum ilerisi nasıl olur bilmiyorum düşünemiyorum bile seneye okul dönemi de başlayacak tam o sıra doğum olucak nasip olursa kafam o kadar dolu ki içimi buraya dökmek istedim lütfen yadırgamayın