ya kızlar bende aynıyım gebelikten öncede kabızlık vardı ama gebelikle resmen zirve yaptı doktor duphalac verdi şişkinlik dışında fayda etmedi kayısı hoşafları fayda etmedi magnezyum verdiler fayda etmedi 20 gündür tuvalete gidemiyorum 10+6 haftalığım 2 kez lavman yaptım ona bile tepki vermedi delircem karnım 6 aylık gibi şiş delirmek üzereyim artık suda içemiyorum su dışında herşeyi içebilirim ama su aşırı midemi bulandırıyor hazır sularında hepsini denedim