Merhabalar benimde 5+6 haftam şu an 🫶🏼
ben ilk doktora gittiğimde 5. haftam yeni dolmuştu kesemi, yolk kesemi, embriyomu doktorum gördü sağlıklı haftaya göre güzel bir kese gördük şükür🩷 birde bir boş kese daha gördü “bu gebelik kesesi değil gibi ama” falan dedi. Ne olabilir diye sorunca net bişey de demedi. İçime ikiz hissi düştü yarın 6. haftamız sonradan belli olabilir mi sizce yaşayan var mı?
Ben mide bulantısı vs yaşamaya başlamadım. Yorgunluğum çok ve bel kasık ağrım bide göğüslerim aşırı hassas. Beta değerimde 2 günde bir ölçtüm 3 kattan fazla artmıştı. Ay kendi kendime gelin güvey olmayayımda hayırlısı ne ise o olsun hepimiz için sağlıklı zamanında kucağımıza alıp kolay bir yenidoğan geçirelim🩷🩷