Merhaba ben tüp bebek annesiyim. İlk denememde gebe kaldım ama maalesef boş gebelik oldu, kürtaj oldum. Şimdi 2. Transferimde yine gebe kaldım. 5+3 bugün. Dün doktora gittim kese göremedik ama muhtemelen kese şurada çevrilecek diye bir yer gösterdi ama net bir görüntü yoktu. Bu sebeple tekrar tahlil istedi. Dün akşam 737 çıktı. Artış iyi dedi. Pazartesi tekrar gidicem. Ama içimde bir endişe var. Sizler keseyi gördüğünüzde beta hcg kaçtı? Ben internette 1500den sonra gözüküyor diye okudum.