Hilalsydn geçen hafta göğüs hassasiyeti daha fazlaydı canım ve kasık ağrım vardı ara ara geliyordu . Bir kaç gündür göğüs hassasiyeti yerini sadece dolgunluk hissine bıraktı. Kramplarım da çok daha az genelde sabahları oluyor . Ben normalde yemek yemeyi seven biriyim yine bir kaç gündür iştahsızlığım var sanki hep tok gibiyim. Mide bulantım yok , çalışırken halsizlik daha yoğun , şu anlık böyle canım 🧡