yasemincel65 herkesin acı eşiği farklı oluyor canım, böyle şeyler izleyip kendini kötü hissetme, belki çok güzel bir doğumun olucak, ben 4 tane normal doğum yaptım çok şükür hepsi birbirinden güzel kolay geçti, ağrı acı illaki oluyor ama hepsi doğana kadar, doğurduktan sonra hiç bişey hissetmiyorsun