yasemincel65 Kızlar bu videolar gerçek miiiiiii 😰😰😰😰 Allah aşkına bu neeeeeee 😖😖😖😖 Ben nasıl yapacam öyle yaaaa ölüm gibi bir şey Şoka uğradım resmenn 😫😫
queenanne1 yasemincel65 hiçbi zaman öyle yazıpta video izlememiştim niye öyle bişey yaptın ki😂 eminim abartıyolardır videolarda. canından can çıkıyor tabiiki fırt diye çıkacak değil zor ama ölmüyorsun gücünün bittiği yerde bebeği kollarında buluyorsun..yine olsa yine normal doğum isterim resmen mucize yaşıyorsun
birthecene yasemincel65 korkmayın gelip geçiyor bu tuvalette doğuranlar sokakta doğuranlar nasıl doğuruyor bilmiyorum
erkekannesi1_ yasemincel65 ben videolarını izlerken kadınlar hiç bağırmıyordu az ıkınmada cocuk çıkıyordu ben doğum odasında suni sancı çekerken yan odadaki kadının doğumı başlamıştı ve öyle bir bağırdı ki ölüyor sandım çok korktum 5 6 kere çok fena bağırdı daha sonra bebeğin ağlama sesini duydum ama o bağırma çok kötüydü bende sancı çekerken böyle olucam diye çok korktum ama zaten açılmam hiç olmadığı için sezeryan oldum acısını bizzat duydum ama hissetmedim pişman değilim çok korkunçtu 🫣( herkeste aynı olmayabilir benim acı eşiğim çok düşük inşallah siz sağ sağlim kolaylıkla atlatırsınız)
bsrelif yasemincel65 😅 Kadınlar için çok ilahi bir şey aslında insan sadece doğumda ve ölümde yüksek miktarda dmt salgılarmış. Korkacak bir şey yok bilinçli olduktan sonra
Seyma190623 yasemincel65 doğurmak hiç zor değil canım korkma sancı kısmı biraz adamı yoruyor ama inan ıkınmayı güzel yap doktorunu dinle 10-15 dkkada doğuruyosun
tarhanfur yasemincel65 kız niye izledin ben instagramda görüyorum bazen hemen hızlı geçiyorum bazen bilmemek görmemek daha iyi başa gelen çekilir girdiğimiz zaman o odaya mecbur çıkartıcaz bebeleri bi şekilde😂
beautiful_ yasemincel65 bende sezeryandan korkuyorum kuzum ama inan normal doğum göründüğü gibi değil sen sadece nefesini kontrol et sancın geldiğinde ıkın sonra bir bakıyorsun bebiş ağlıyor, 🥰
lala_666 yasemincel65 öldüm ölümden döndüm tüm hastane sesime toplanmıştı kızımı doğurduğum da🥹😂 bide babamı çağırıyordum baba yetiş ölüyorum diye😂😂
nuriyegcl Ay cidden bazıları çok korkutuyor ya bu ne böyle diyorum😖 bide videoları gördüğüm yetmezmiş gibi rüyamda doğum yaparken görüp duruyorum kendimi 🤦🏻♀️ şu aralar dokunmayın cok fenayım durumundayım korku sardı yavaştan 🥴
yasemincel65 nuriyegcl nasıl olacak Allah aşkına yaaa ben biraz kafamda güzelleme yaptım durdum ama gerçekler öyle değil galiba 😣😣😣
yasemincel65 merve_tp bu videolarda da var en az 20 kez ıkınıyorlar ☹️☹️ ve kesi attı gördüm ayyy ☹️☹️☹️
nuriyegcl yasemincel65 bana bazen ağlama perileri geliyor nasıl doğurcam diye eşimde gülüyor 🤦🏻♀️ ay kaçış yok eninde sonunda doğacaklarrr 🥴
yasemincel65 queenanne1 ama afedersin kadının g.. tü çıkıyor yaaa. Aratmadım bşr de birden çıktı karşıma 🥺🥺🥺🥺
bmkl Normal doğuma girmiş biri olarak her doğum aynı olmuyor bazıları çok zorlanıyor bazıları hiç zorlanmıyor tamamen kişiye, açılmasına vs bağlı
yasemincel65 birthecene ben de kendime hep öyle telkinler verdim durdum da yani cidden bu doğaüstü bir şey 😩😩😩
birthecene yasemincel65 evet işte bi şekilde doğuruyorlar onlar bende böyle diyorum 2.doğumum olcak korkuyorum gene ama böyle akıl veriyorum kendime 🤗
nuriyegcl yasemincel65 evet ilkk 😖 o gülünce bu sefer sinirden ağlıyorum senlik bişey yok tabi alıp kucağına verecekler diye 🤦🏻♀️😂
Momlife_ beautiful_ ben de senin gibi düşünüyorum normal daha kolay gibi geliyor ama korkuyorum tabiki benim de ilk doğumum olacak bir de ben kafasında iz kalır diye de korkuyorum 😂 eğer nefesimi yeterli kullanamaz ıkınamaz tam çıkacakken yatısında sıkıştırıp kafasında iz kalırsa böyle bir şey var mı ben mi hassas düşünüyorum
yasemincel65 erkekannesi1_ benim de acı eşiğim çok düşük doğumhanede ses duymak aşırı demorolize eder doğru ben o videoya denk geldiğim için çok pişmanım aşırı moralim bozuldu 🥺