lelesbaby__ 1_prensesannesii benim de bulantim cok az insan her seden supheleniyor gunde 1-2 kere icim giciklaniyor sadece. sizin de mi tup bebek? bu arada benim olmadi ama doktorum surekli bana lekelenme olabilir sakin korkma dedi
1_prensesannesii lelesbaby__ evet benim de tüp bebek yani ara sıra olsa korkmam da sürekli olması can sıkıcı
lelesbaby__ 1_prensesannesii bu arada kahverengi leke ne kadar oluyor? ara sira sumuksu benim de oluyor ben kanamaniz var sandim
lelesbaby__ 1_prensesannesii suan kac haftalik en son ne zaman kacinci haftada gittiniz? benim tup bebekle gebelik takip doktorum ayri tup bebek doktorum gebelik takibi yapmiyordu bana ayda bir gidersin dedi. ama gebelik takibi yapan doktorum tedirgin oldugumu anladigi icin 2-3 haftada bir goruselim merak etme dedi daha cok mu var muayeneye?
lelesbaby__ 1_prensesannesii bir de yanlis anlamazsaniz ben deacikcasi bu surecte ogrendim bunlari gunluk meryem suresi okuyun o kadar ferahlatiyor ki insani. meryem suresi, nas, felak, ayetel kursu bana gercekten iyi geldi
1_prensesannesii lelesbaby__ 9. Haftada gittim 10. Haftadayım 12 de gideceğim 3 haftada bir çağırıyor anormal durum yoksa
1_prensesannesii lelesbaby__ dualar dinliyorum okuyorum kanama olunca Arapça okuyamıyorum tabi ama elimden geldiği kadar okuyorum
lelesbaby__ 1_prensesannesii Aaayseeert ay tam bunu yazdim instagramda onume doc. dr mfk nin gonderisi cikti allah askina izlesene bi agriyla ilgili😂 bebek kulaginizda mi karninizda tabi agriyacak diyor😂