lelesbaby__ Herkese selamlar🌸 Kizlar 9+5 deyim oturarak calistigim bir isim var. Kasiklarim bel agrim ve karin agrim oluyor. batma gibi, cekilme gibi. Ozellikle oksurup hapsurdugumda da bi batma geliyor. Boyleolan var mi bu uaftada agri olmasi normal mi
Aaayseeert lelesbaby__ benim de 9. Haftadan beri böyle canım 12. Haftadayım hala aynı devam ediyor yarın kontrolüm var doktora soracağım
lelesbaby__ Aaayseeert ben sordum doktor normal dedi. benim bir de tup bebek progestan fitil ve igne kullaniyorum. normal diyor ama insan korkuyor 🥹
Aaayseeert lelesbaby__ benim de tüp bebek 👶 bende aradım sordum kanaman yoksa normal dedi bol su iç dinlen dedi
Aaayseeert lelesbaby__ ahhahahaja bende ilk hafta çok kötüydüm ağlıyordum sızlıyordum sonra dedim ki bebek sağlıklı değilse biz ne yaparsak yapalım gidecektir dedim . Zaten bi doktor izlemiştim isterseniz avuç avuç progestan için düşecek bebek progestanla falan durmaz dedi
lelesbaby__ Aaayseeert bende kanama yoktu bu fitili kscinci haftaya kadar kullanacaksiniz? bemim tup bebek doktorum gebe takip etmiyor. 12. haftaya kadar kullan dedi bana ama burda gordugum kadariyla cok daha uzun sure kullanmislar
1_prensesannesii Aaayseeert ben 10. Haftaya girdim hala daha kahverengi lekeler var sizde de oluyor mu
Aaayseeert lelesbaby__ benim fitil değil iğne canım yarın söyler bakalım ne kadar daha kullanacağımı ben sana yazarım olmadı
lelesbaby__ Aaayseeert hmm ben hem igne kullaniyorum hem progestan fitil o mu ahri yapiyor acaba diyorum bazen
Aaayseeert lelesbaby__ bende kan sulandırıcı , progestan iğne , promester iğne yazdı kanamadan sonra bir de . Bende acaba diyorum ilaçlar ağrıtıyor mudur amannn valla düşünmekten bıktım ahjajaja
lelesbaby__ 1_prensesannesii Aaayseeert ay tam bunu yazdim instagramda onume doc. dr mfk nin gonderisi cikti allah askina izlesene bi agriyla ilgili😂 bebek kulaginizda mi karninizda tabi agriyacak diyor😂
Aaayseeert 1_prensesannesii benim 9+3 te kanamam oldu 2 gün sürdü bir daha olmadı çok şükür 12. Haftaya geldim . Ne zamandan beridir kanama oluyor sizin
1_prensesannesii Aaayseeert 5. Haftada başladı 6 da durdu sonra 7 de yine başladı hala daha devam ediyor
1_prensesannesii Aaayseeert tabii iğne ve hap şeklinde kullanıyorum en son geçen hafta gittim bebek gayet iyi dedi dinlen bolca dedi geri gönderdi yoruldum zaten gidip gelmekten de psikolojik olarak beni çok zorluyor bu durum
Aaayseeert 1_prensesannesii inan ki bende öyleyim her gün acaba bebeğime bi şey olmuş mudur diye düşünüyorum. Kasık ve bel ağrım da oluyor benim düşünmekten kendimi yıpratıyorum . Sizin ağrılarınız oluyor mu
1_prensesannesii Aaayseeert yok ağrım sancım olmuyor ama kesilmiyor da bulantılarım oluyor normalde o zaman biraz içim rahatlıyor en azından bebek gelişiyor diye ama bugün o da kesildi lekelenmeyle beraber iyice gerildim
lelesbaby__ 1_prensesannesii benim de bulantim cok az insan her seden supheleniyor gunde 1-2 kere icim giciklaniyor sadece. sizin de mi tup bebek? bu arada benim olmadi ama doktorum surekli bana lekelenme olabilir sakin korkma dedi
lelesbaby__ 1_prensesannesii bu arada kahverengi leke ne kadar oluyor? ara sira sumuksu benim de oluyor ben kanamaniz var sandim