Aaayseeert oluyor ya. gunluk ped de takmak saglikli degil diye surekli camasir degistiriyorum. ozellikle fitilden sonra cok oluyor mutlaka camasiri degistirme ihtiyaci duyuyorum.
bir de karniml tam kasigimin arasinda bicak batmasi gibi bir sey basladi 4-5 gundur oturup kalkarken oluyor durdugu yerde degil de