bsrbrkysr184_ 35+3 ün bende bı ıkı haftadır her yerım şişti ödem yaptı🙄 ayaklarım, bileklerim, bacaklarım, yüzüm , ellerim 😩 yanı kısacası aşırı ödem şiş oldu ılk gebelıgımde böyle degıldım. Bide bılezık var kolumda çıkmıyor çıkartamıyorum ebeler çıkmazsa bız keseriz dedi onla uğraşıyorum ellerim şişliği inse bi çıkartacağım nasıl ınecek onuda bılmıyorum 😩