sym_yc bsrbrkysr184_ evet ikiz bakalım havalar güzel olsa yürüş yapıcam ama bu havalarda dışarı çıkılmıyor
bsrbrkysr184_ sym_yc bizim bugün kar yağdı yağmur yağdı bir ara ufak bir güneş göründü 😅 tam bir hastalık havası
saziment bsrbrkysr184_ bacımm başka doktora gittik bebeği ve kalp atışını gördük 🥺 gitmesek kürtaj yapacaklardı iyi ki gitmişiz sağlam bebeği alacaklardı
sym_yc bsrbrkysr184_ yok kız mayıs başı gibi bekliyoruz üç ay kaldı cemreyi bu sene bende dört gözle bekliyorum 🤣
bsrbrkysr184_ damlasv mecburen evi topla yemek yap çocuğun peşinde koş oturuyrm yanıma oturuyr uzatamıyorum ki 🥲
bsrbrkysr184_ saziment aaa yaaa işte böyle şeylerde 2. Bir doktora görünmek şart gerçekten 🥲 ay çok sevindim çok üzüldüm birdaha o doktora gitme 🤨
bsrbrkysr184_ saziment sakın gitme birdaha o doktora valla bunlar para için bile yaparlar çok dikkat etmek lazm