uyuyanguzel3 selma128 dimi tuzsuz yemek olmaz ama işte fazla tuzda ödem yapıyor ama doğumdan önce varis çorabı giydiriyorlar iki üç güne düzeliyor ödemler
bsrbrkysr184_ sym_yc aa onların yükseleni farklıdır 😅 benim burcum ikizler yükselim aslan benle anlaşamayn kimse ile anlaşamaz okadar diyim 🤣
bsrbrkysr184_ babymom2026 🫠soğuk su ve yukarı dikmek bana ilk gebeliğimde soğuk tuzlu suya koy demişti kaya tuzuna 😅
sym_yc bsrbrkysr184_ aslan olmandan geliyordur valla ikisinin de ne önünde gidebilirsin ne arkasından gidebilirsin 🤣🤣
yagiz_didem bsrbrkysr184_ ilk doğumda doktor bana denız tuzu önermişti. Gratısde vardı yada. Denizden doldur demıstım ayağımı onda tutunca bayagı ındıydi