bsrbrkysr184_ sym_yc kaç haftalık sizin Valla değişiyor bence benim ilk çocuğumda o kadar çok oldu ki ve erken oldu ki anlatamam ama bunda da yeni yeni başladı
sarilale123 bsrbrkysr184_ magnezyum kullanıyor musunuz ama diğer türlü dahada şişer ayaklar, benim ayağıma bişey olmuyordu son zamanlar anca böyle biraz iniyordu
37nagis Kızlar bende ikizlere hamileyim 33+2 haftalık hamileyim bende çok şiddetli bel ağrısı bacak ağrısı ve nefes darlığı var dayanilacak gibi değil sizde böyle durumlar var mi
sarilale123 bsrbrkysr184_ kramplarınıza magnezyum kullanıp ayaklarınızda yine bir tık yüksekte tutarsanız şişlikler inmeye başlar
bsrbrkysr184_ sarilale123 🫠magnezyuma direniyorum şuan varya ilaç kullanmaktan eeğ oldum hiç sevmiyorum ilaç
sym_yc bsrbrkysr184_ evet ikiz bakalım havalar güzel olsa yürüş yapıcam ama bu havalarda dışarı çıkılmıyor