bsrbrkysr184_ sym_yc çok güzel olmuşlar canım eline emeğine sağlık bayıldım 🥰 sağlıkla gelsinler inşallah prensesim ve prenses 😍
sym_yc bsrbrkysr184_ çok teşekkür ederim 🥰 biri sultan diğeri şehzade olsun daha bizim daha öz daha kıymetli ☺️❤️
-Cennetkusuannesi- sym_yc çok güzel olmuş canım sağlıkla al kucağına hatırlar mısın bilmem konuşmuştuk özelden bugün bende transfer olucam 2 tane 5. Gün embriyosu inş rabbim nasip eder banada
sym_yc -Cennetkusuannesi- evet hatırlıyorum tam tarih ne zman aklım sizde olsun devamlı dua edeceğim Rabbim bu defa nasip etsin inşaAllah lütfen kalkma evde hafif yürüyüşler yap sadece ilk üç gün çok önemli Allah umduğunu buldursun 🥹🥹💕
sym_yc kzbn51 işimiz onların keyfine kalmışsa iyi erken gelmesinlerde 😅 benim ikiz hep konuşuyorum 38 e kadar bekliyoruz çocuklar diye anlaşma yapıyorum😂😂
kzbn51 sym_yc ahha oğlum tam 38+6 da geldi bu kız bakalım ne zaman doğar sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤗
sym_yc Zeyyynn serzaeyen olacaksa inşaAllah kusursuz dikişler rahat bir süreç ve rahat rahat evladınızı emzirirsiniz inşaAllah 💕🐣
-Cennetkusuannesi- sym_yc bugün olucam canım saat 2 de teşekkür ederim duan için sende sağlıkla al kucağına inş evlatlarını
sym_yc -Cennetkusuannesi- 7 ayetel kürsi 1 fatiha 3 ihlas felak nas okuyorum ben sana sende oku Rabbim onları koruması altına alsın sana sıkı sıkı tutunsunlar🥰❤️
siisu orhismommmmmm 12+5 mi ben 22+6 doğum tahmini doğum tarihi 19 haziran dediler 40 hafta üzerinden ama bakalım ne zaman gelcek benim ilk doğum sezeryan bunda ssvd istiyorum ssvd olmazsa sezeryan olcak mecbur
-Cennetkusuannesi- sym_yc sağol canım çok şükür transfer oldu doktor gayet güzel geçti dedi inş güzel sonuçlar alırım
mavisanne0 sym_yc çok şükür bugünleri gösteren Rabbime❤️ daha düne kadar bu forumda gebelik haberimizi bekliyorduk şimdi günlerimizi sayıyoruz Rabbim sağlıkcakla kucağımıza almayı da nasip etsin 🥹❤️
sym_yc mavisanne0 ayy dimiii 🥹 çok şükür Allah herkese bu süreci yaşatsın en kısa zmanda herkes umduğunu bulsun🥰