sym_yc Benim bebekler ikiz diye şimdiden bir çok şeyi bitirmeye bakıyorum kapı süsümüz bile hazır sizler napıyorsunuz 🐣
nur32_ sym_yc valla benim eksiğim çok 55 gün kaldı halletmem lazım sıkıntı olan şey ev tutamadık daha kayınvalidemgilde kalıyoruz evi halledibilirz inşallah en geç 4 haftaya dua edin lütfen bana 🥺❤️
kzbn51 sym_yc son 15 canım ne zaman geleceği belli değil herşeyi hazır keyfini bekliyoruz hanım efendinin 🤗
sym_yc  El emeği olsun istedim nasıl olmuş sizce 🥰❤️
bsrbrkysr184_ sym_yc çok güzel olmuşlar canım eline emeğine sağlık bayıldım 🥰 sağlıkla gelsinler inşallah prensesim ve prenses 😍
siisu sym_yc emeğine eline sağlık 💞 bende böyle bişey yapmak istiyorum kasnak var kumaş alıcam sadece
sym_yc siisu onlar için uğraşmak uğraşırken bir de hareketlerini hissetmek çok güzel sohbet eder gibiydik süslemeleri alırken benim kız bir hareketlendi sanki aldıklarımı çok beğenmiş de sevinçlenmiş gibiydi bana terapi gibi gelmişti tavsiye ederimm
sym_yc nurellaaa__ tüm bekleyenler umarım sağlıkla yavrularını kucaklarlar 🥰 siz de durumlar nasıl gebelik sürecinde mi yoksa çocuk büyütme evresinde misiniz
sym_yc nurellaaa__ aa ne güzel üçüncü çocuk geliyor yanii 😍harikasınız benim de hayalim çok çocuklu geniş bir aile ama bakalım mevlam ne nasip eder🥰
sym_yc nushhhh çok az kalmış ramazan bitince doğum olur selametle olsun inşaAllah en rahatından en kolayından süreci atlatırsınız inşaAllah ❤️🐣
sym_yc kzbn51 işimiz onların keyfine kalmışsa iyi erken gelmesinlerde 😅 benim ikiz hep konuşuyorum 38 e kadar bekliyoruz çocuklar diye anlaşma yapıyorum😂😂
sym_yc Zeyyynn serzaeyen olacaksa inşaAllah kusursuz dikişler rahat bir süreç ve rahat rahat evladınızı emzirirsiniz inşaAllah 💕🐣