sym_yc mavisanne0 ayy dimiii 🥹 çok şükür Allah herkese bu süreci yaşatsın en kısa zmanda herkes umduğunu bulsun🥰
sym_yc eslem2121 bende diyorum ne çekiyorrrr toprak çekiyormuş 😂😂 bende diyarbakırlıyım neresindensin orada mı yaşıyorsun
kzbn51 sym_yc ahha oğlum tam 38+6 da geldi bu kız bakalım ne zaman doğar sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤗
sym_yc eslem2121 ayyy bizimkiler de hep kayapınardalar ben istanbuldayım ama her sene gidiyorum canım memletekim ❤️
siisu orhismommmmmm 12+5 mi ben 22+6 doğum tahmini doğum tarihi 19 haziran dediler 40 hafta üzerinden ama bakalım ne zaman gelcek benim ilk doğum sezeryan bunda ssvd istiyorum ssvd olmazsa sezeryan olcak mecbur