Zezo tek yönlü olması çok sorun yaratmıyordur ama sanırım dimi ilk aylarda pusette bize dönük olması iyi zaten sürekli göz ile kontrol edilebilir buna da bakayım ben. Eşim dışardan güzel duruyor diye travel olanlara heveslenmişti ama ben görüntüden ziyade kullanabileceğim bir şey olsun istiyorum ve bebiş de rahat etsin