alevgu 11 aydır Kraft Kenya kullanıyorum. Pusetle kullandığımız dönemde zaten açma kapama vs çok çok kolaydı çünkü puseti çıkarıp tek elimle arabayı kapatabiliyordum. Çift yönlü oluşu halen çok mantıklı geliyor çünkü bebeğim huysuz olduğu günlerde bana dönük şekilde gezdiriyorum. Şu anda da pusetsiz normal oturma kısmını tek elimle kapatabiliyorum tek elimde bebeğim varken. Bence tek eksisi tek elle açamamak 🙃 pusetini de 6-7 ay kadar kullandık oto koltuğu olarak sonra boy kilo olarak bebeğim içinde rahat olamadığı için oto koltuğu aldım. Taşıma sapı olduğu için de omzuma alıp taşıyorum kapalıyken. Özetle ne aradığınız önemli. Ben uzun süreli kullanım, bebek konforu, tüm bunların yanı sıra aşırı büyük tekerli olmayan, kolay katlanan ve sağlam bi şey arıyordum beklentimi karşılıyor