alevgu ben ilk bebeğimde doğmadan önce sadece puset almıştım kış ayı dışarıya çıkmayız falan diye o zaman pek ihtiyacım da olmamıştı sonra 5-6 aylık olunca baston bebek arabası aldık joie nin sürüşü aşırı kolay hafif falan ama bebek seni göremeyince biraz küçük yaşlarda gerçekten sıkıntı dışarı çıkıyorum huysuzlanıyor durmuyor arabanın yanına geçip öyle sürüyordum bazen o şekilde de durmuyor bir elimde araba içinde alışveriş poşetleri dolu bir elimde bebek zorla babam zorla. O yüzden şimdi farklı bir şehir taşındık burda daha aktifiz hem akrabalarıma git gel yapıyorum sürekli avm vs o yüzden bebek doğdu zamandan sonra dışarıya çıkarız bende yeni araba almayı istiyorum bunlardan dolayı. Araştırdığım kadarıyla genelde kraft öneriliyor Tokyo modelini düşündük daha kolay bebeğin yönünü çevirebilirsin diye ama onda da sanırım böyle yollar bozuk falan olunca fazla sarsılıyormuş bebek vazgeçtim şimdi Kenya modelini alalım diyoruz birkaç gün içerisinde obu sipariş veririm herhalde. Tiktokta bir sürü bebek arabası videoları var istediğin modeli yaz aram kısmına bak canım.