Ben de 40+2 oldum hiç belirti yok. 41e kadar bekleyeceğiz 41 olunca isterseniz doğumu başlatacağız eğer istemezseniz 41+5te mecbur başlatmamız lazım dediler. Nasıl olacak bilmiyorum. Bebek de iyice kilo alacak o zamana kadar. Sizce suni sancı mı yoksa Sezeryan yapmak mı daha iyidir