Rmeysa_01 uye-07 ben asla uzanmadm çok zordu ama sezeryana dönmesin diye akşam 7.30dan 16.30a kadar ayakta sancı çektim 10 cm açıklıkta suyum gelmedi onlar patlattılar Sonucu çok güzel herşeye değer gerçekten
MS-2190 Rmeysa_01 bnm önceki gebeligim sezeryan di birde çatı darligim var bebegin sıkışma ihtimali o yuzden
MS-2190 Rmeysa_01 bakalim ben nasil olucam 🙄🙄🙄🙄bu gebeligim ağır geçti suyum gebelik sekeri derken insallah sonraki süreç iyi olur