Peri_1 39+4 oldum gelen giden yok doktorum 41e kadar bekleriz o zamana kadar doğmazsa müdahale ederiz dedi bebeğim biraz iri 41 e kadar beklenirse çok kilo alcak ve irileşcek ama hiç gelmeye niyeti yok gibi 41 e kadar doğmazsa suni sancı verilecek 🥹
Peri_1 gizemalp7 benimde pazartesi 40 olcak tekrar gitcem kontrole ama 41 e kadar bekleriz dediği için müdahale etmez gibi geliyor sizin bebişiniz kilosu kaç ☺️
gizemalp7 Peri_1 bana 41 den hiç bahsetmedi bile ilk doğumum normal diye mi bilmiyorum şimdi 4200 dedi 600 gr eksi artı olur dedi bide size dedi mi devlete gidiyorum
Peri_1 gizemalp7 bende devlete gidiyorum en son 39+0 da gittim 3700 dedi kilosuna iri bebek olucak gibi duruyor dedi benim ilk gebeliğim 41 e kadar durursa 4 ü geçer diye tahmin ediyorum
merzel susuksu 2 gün önce verildi uyarı alttan muayene evet. O gün bayağı hassaslaşmıştı doğurcam sanıyodum ben de ama geçti🥲Yürüyüş yere çömme hareketleri devamke djkdkdk sonumuz hayrolsun
gizemalp7 Kızlar bide göğüsleriniz dolu mu benim yumuşak daha doğumdan sonra mı oluyor hatırlamıyorum
Mavi-gokyuzu gizemalp7 Göğüslerim öyle çok sert değiller ama süt dolu gibi geliyor bana ucunda sanki gözüküyor beyaz beyaz