Rmeysa_01 ay süper maşallah inşallah hiçbir müdahaleye gerek kalmadan doğarr🩷🩷🩷 açılma yok sancı yok 3 ay sonra doğurcak gibi hissediyorum 😂 normal düşünüyoruz, kendiliğinden sancım gelmezse suni veririrz dedi doktorum 40+1 gibi. ben de beklesem mi diye düşünüyorum