ebruelif_00 Selam kızlar :) ben dün kan verdim beta 5.4 çıktı bugün verdim 17 çıktı sizce yükselir miii
Nedbur ebruelif_00 Bende 2 gün önce 22 ile öğrendim sürekli kan vermek istemiyorum bekliyorum inşallah güzel yükselir
rumeyyurmom ebruelif_00 bir günde 17 ye çıkması gayet iyi ben 4.7 ile öğrendim iki gün sonra 17 olmuştu bir iki gün sonra da 107 oldu 4 gün sonra da adet tarihime denk geliyordu 568 olmuştu
ebruelif_00 Nedbur doktorda öyle dedi Salı günü vereceğim bende İnşalah bekleyen herkesin yavrusu sağlıkla dünyaya gelir 🤗
Nedbur ebruelif_00 inşallah canım bende Salı yada çarşamba gününe kadar beklemeyi planlıyorum dayanabilirsem
ebruelif_00 rumeyyurmom yaaaa çok mutlu oldum şuannnn oh be inşallah benimde böyle olur çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🤗
rumeyyurmom ebruelif_00 rica ederim hatta biraz da mutlu edeyim sizi biz 568 den iki gün sonra keseyi bile gördük 💕🌸🥲
ebruelif_00 Bende salı günü vereceğim kan inşallah buraya böyle güzel haberler veririm birilerine umut olur sizin bana olduğunuz gibi 🤗🌼