Lavin08 Esma006 bacim olsaydi cikardi ben forumda hamile olup da idrarda cikmayip kanda cikan gormedim sen gordunmu 10 gun olmasini bekleyim olmazsam giderim doktora bugun 1 hafta oldu
Lavin08 Esma006 hayir bacim belki 1 gun oynamistir o kadar 30 yasindayim hayatimda ilk defa boyle yasadim bisey aha bugunde olmadim yarin 8 gun olcak
Lavin08 Esma006 ah keske bacim ya farkli marka 5 test silikde olsa cikardi benim gram umudum yok pazartesi yinede vaktim olursa kizim durursa kan vereyim
Lavin08 Esma006 burda bi yorum okudum 10.gun test yatim negatif 13.gunde silik cizgi cikti diye bi an acabaki dedim bacim yarin saglik ocagindan kan vercem carsamba cikar bacim eger gebelik yoksada kadin doguma gitcem adet söktürücü verir
Lavin08 kraz ben hala olmadim kuzum😅🤦♀️🤦♀️yarin kan vercem olsam ds kurtulsam bi 9 gin gecikti bugun