selenhuseyin kraz tekrardan erken gebelik testi ile kaset test yap buraya görseli paylaş canım ona göre yorumlayalım 5 gün gecikmeye testlerde çıkar artık
Lavin08 Esma006 anladim kuzum ne bilim 3 testte negatif cikinca bacim vermedim ya bugun siddetlendi agrilarim buyuk ihtimalle yari olurum gibi yine orucumu tutarim olmazsam tabi
Esma006 Lavin08 awox çok iyi msrkaymis ya iki kere yaptım iki gün arayla çıkarmadı pozitif prodoctor fln çıkarıyordu
Lavin08 Esma006 productor bendede yalanci pozitif cikarmisti kuzum eger cumartesi ye kadar olmazsam kan vericem cumartesi 1 hafta olcak cunku
Lavin08 Esma006 inşallah bacimda pek umudum yok 17 sinde yapmistim 2 gun once negatif di en kotu silik milik hayali bi cizgi cikardi ya olsaydi😅
Esma006 Lavin08 evet 1 Kasım da kannnverdim 2.30 çıkmıştı 10 gün sonra 519 onu aniden doktorum öyle demişti baya geçmişti regl
Lavin08 kraz bacim en son 17 sinde yapmistim biliyosun negatifdi olsa silikde olsa bence cikardi ya o yuzden gec dollenme umudum yokda biran oncr olsa. Artik😅
kraz Lavin08 inşallah 🙏🏻 canım gönüncen ne geçiyorsa 😔bende artık denemekten vazgeçiyorum bu durum beni çok üzüyor strese sokuyor umudum bitti😔