EliffCandan canım alalh yardımcın olsun bende 34 haftadayım 24.haftadan beri yatıyorum erken Doğum riskinden bugün daha doktordan geldim en azından bi iki hafta daha dayan dedi nst de sancım çıktı ve kasıklarımda agrılarm var. Bende doğarsa küveze girer diye korkuyorum ama erken doğmasıyla Alakası yokmuş nefes alışına bakıyorlarmış 40.haftalık doğan ama nefesi düzensiz alan bebekleri bile küveze alabiliyoruz dedi. İçini ferah tut🙏🏻🙏🏻