Sewo Betulpehlivan canım aramızda cok gün yok ki. Insallah dayanir bebeklerimiz.bebeğin halen asagida mi nerde hissediyorsun
Betulpehlivan Sewo canım kafası asagıda arada hissediyorm asagada kafasını kaldırıp indiriyo rahim de resmen 🤣 makat pozisyonda olunca asagaya cok baskı hissediyorm ama suan pozisyonu bas asagı ama tabikide yinede asagada cok kasılma yapıyor bu aralar cogaldı
Selviliker Arsmngmz 2740 doğdu ciğer geliştirici vurulmamıştı. Çünkü sancım olduğu halde nst de çıkmıyordu doktorlar da önemsememişti sancın yok deyip. Ama şükürler olsun geldi geçti ikincide daha temkinliyiz.
Ademinee EliffCandan benim 2200gr doğdu 37+3te hiç kuveze girmedi ciğer geliştirici iğne yaptırmıştim