anapanda12 Banada moral oldunuz erken dogum riskim var 23.haftama girdim gecen hafta sancim oldu ikizlerime hamileyim 5 gun yogun bakımda yattim, uc gun once normal odaya gectim servise, nst de sancim cok cikiyo suan gecti cok şükür 🤲🏻🙏🏻 ama heran bidaha olabilirmis suyum gelebilir, yada sancim olabilirmis😔Ama banada guzel moral oldunuz bu video ile