Peri_1 ilk bebeğim çok önden gidiyordu, 37+5 te 4bucuk kg doğdu. Devlet sezeryan yapmadı sen dogursun falan diye beni gaza getirmeye çalıştı devlet hastanesindeki doktor. Bı de normal doğumu beklesem çocuk 6 kg yi bulur diyordu. Acaba 6 kg çocuğu doğuracağımı nasıl düşündü bende özele gittim iyi ki de gitmişim üst çatı kemiğim eğik çengel gibi dedi ve bebeğin baş çevresi 1 ay önden gidiyor, bebek burda tıkanır senin de onun da hayatı riske girer dedi ozeldeki doktor. Ve sezeryan oldum. İyi ki olmuşum gerçekten kafası büyüktü 38 cm di kafa çevresi