Kahyaasena Peri_1 41+2 de hastaneye yatis verdiler iki gün sancı çektim doğum hanede 41+4 de dünyaya geldi
betlhsyinerva Peri_1 ikinci gelebliğimse oğlumu 38+4 te 4200 kg ile normal doğum yapmıştım ben evet bir tık zorladı ama çok şükür sağ sağlim aldım kucağıma şu anda 4 buçuk yaşında 🥰🤲🏻
Havin49_ zehraa46 ben ilk 3-4 aylıkken yedim zaten yaz geldi tavuk eti hiç yemedim ama bol bol kırmızı et yedim