Peri_1 bi arkadaşım var onada eski sezeryanlı diye normal denicez önce demişler. Ama bence risk çünkü normal doğum çok çok övulsede sıkılınca oluyor rısk var çok bastırdıklarında ıkınmada falan ne bileyim sorunlar olabiliyor. Ben kendi adıma tecrübeme dayanarak bebek kılolu yada eski sezeryanlı olsam asla normal doğum düşünmem