Peri_1 bende tam 39.haftada kilosu 3,800-900 civarı çıkmıştı o haftada doğumum da başlamıştı öncesinde çatı da 4 kiloya kadar çok rahat doğurursun demişti dr um oğlum 3.650 doğdu, ben özelde epidural normal doğum yaptım çok rahat güzel bir doğumdu.Dr um eksik yada fazla gösteriyor olabilir ultrason ama genelde fazla gösteriyor demişti. Doğum öncesi yine muayene yapılır eğer normale engel bir durum varsa sezaryen olur zaten. Bu konuda kaygılıysanız dr unuz ile tekrar görüşün bence ve doğumu başlatıcı her şeyi deneyin. Herkesin süreci aynı olmayabiliyor kilolu bebeklerde doğumu çok kötü geçenleri de okudum. Bende yırtık vs yoktu sadece kesi vardı iç dış toplam 3 dikiş sadece