Bebeek_12 babygirl02 yani bencede iyi olur. Sen kendinde anlarsın rengi nasıl sarılığı hala aynı mı arttı gıbı mi
babygirl02 Bebeek_12 doktor uzamış sarılığı dedi geçen 10 falandı şimdi de 8 neden öyle dedi anlamadım
babygirl02 Bebeek_12 peki ne yapıcam ben nasıl geçecek canım emzirmeye devam edeyim dimi anne sütünden oluyor ama şimdi emzirdikçe bu sarılık çıkmaz mı anne sütünden oluyorsa
Bebeek_12 babygirl02 yok canım hayır tam tersi emzirdikçe düzelicek olan birşey sık sık emzir muhakkak